سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در بشاگرد برگزار می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 10 ارديبهشت 1395
بازدید : 310
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشاگرد گفت: مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ششم خرداد ماه در بشاگرد برگزار می شود.

 

139501151502042347446964

به گزارش عصر بشاگرد مصطفی محب زاده در گفتگو با خبرنگار بشاگرد نیوز، از برگزاری سی و نهمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در سطح شهرستان بشاگرد خبر داد و گفت: سعادت دنیوی و اخروی انسان در گرو پایبندی به مفاهیم قرآنی تحقق می یابد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ قرآن و فراگیر ساختن مفاهیم قرآنی در جامعه عنوان کرد و افزود: سی و نهمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل اوایل خرداد ماه امسال برگزار می شود.

محب زاده با بیان اینکه متولی این امر سازمان اوقاف و امور خیریه هست، خاطرنشان کرد: این سازمان با برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم، سهم به سزایی در ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان دارد.

رئیس اوقاف و امور خیریه بشاگرد اظهار کرد: از میان شرکت کنندگان، کسانی‌که بتوانند حد نصاب بالای ۷۰ درصد نمره قبولی در این مسابقات را کسب کنند به مرحله استانی راه می‌یابند.

وی افزود: متقاضیان می توانند برای ثبت نام در مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بشاگرد از طریق مراجعه حضوری به اداره اوقاف شهرستان اقدام به ثبت نام کنند.

محب زاده تصریح کرد: در این دوره از مسابقات قرآنی فقط افراد بالای ۱۸ سال سن می توانند شرکت کنند.

 

انتهای پیام/ ح.پ




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , مذهبي , ,
:: برچسب‌ها: سی و نهمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم,شهرستان بشاگرد,عصر بشاگرد,اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 431
بازدید دیروز : 1076
بازدید هفته : 1998
بازدید ماه : 1942
بازدید کل : 127075
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com